Skit!

Känner mig skit! Huvudet har gjort ont typ hela dagen, näsan är täppt så kan knappt andas och det kliar i halsen...
Toppen när skolan börjar om en dag typ...
Får hoppas att det blir lite bättre iallafall..
Kanske inte är så smart att gå runt i t-shirt i regnet och frysa hela kvällen och vara med en som redan var förkyld...
Känns som om det kan ha något med saken att göra!

Igår var det sista dagen på lägret, så det var banhoppning på förmiddagen och stilbedömining på eftermiddagen, hästarna var duktiga dom!
På kvällen åkte jag med pappa ner till Tuna vallen för att möta Emil, gjorde honom sällskap när han sålde golfbollar eller nått(?) sen gick vi ner till stan i regnet. Som tur var hade vi paraply! Vi gick och satte oss och fikade, varm choklad passade bra! Mysigt värre! Mötte Kristin, Louise och Saga också :)
På väg till bussen mötte vi Lars som precis hade kommit hem från stockholm med tåget!
Vi missade sista bussen och min mobil hade dött... mamma o pappa hade tagit varsit glas vin så..
Som tur var var Moa på bio som började klockan 21 men jag hade ju inte hennes nummer så vi fick ställa oss utanför bion och hoppas på att hon inte hade åkt hem än! Det hade hon inte! Trevligt kväll iallafall!!

Idag har jag, mamma och moa varit på Ikea! Lite saker som handlades! Så nu är rummet lite mysigare!
Var även inne på Hööks och köpte lite grejer!

det kanske blir bättre av att sova?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0