Måste sova...

Godkväll!
Är ganska så trött just nu...
Sov i stallet igår natt! Trevligt värre men inte världens skönaste och man blir inte så jätte utvilad precis...
Men idag var iallafall en lugn dag! Ute ritt på förmiddagen, sen lunch och efter det åkte vi till strömsholm och kollade på lite ridning och fikade!
Var kvar i stallet till typ halv 7. Hjälpte Märta att göra iordning Pelle och sen kollade jag när hon red och tog lite kort!
Hade sagt att jag skulle rida Dexxa vid halv 7 oxå... Gick inte så jätte bra med det, hehe!
Men det gjorde inte så mycket :D
Det gick iallafall fint att rida henne, hon var väldigt pigg men duktig!

Borde igentligen gå och lägga mig... Ska upp tidigt och åka till Ekeby, där ska rida två pass, ha teori och allt det och sen ska jag rida på Vilsta klockan 7!
Men men sova kan man göra när man blir gammal ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0