Ingen fantasi för rubriken!

Hade en underbar kväll igår! Var nere på stan med Hanna och Linn mina kära vänner, sen åkte vi hem till skogstorp igen! Där gick vi bara runt och pratade! Ni är underbara tjejer!!

Idag känner jag att jag har hunnit med jätte mycket saker!
Jag gick upp vid åtta och käkade frukost och allt sånt! Sen började jag städa ur min garderob och det blev en ordentlig hög som får åka till Rumänien! Sen fick jag slänga i mig lite lunch och cykla ner till Vilsta där jag jobbade från 13 till 16, fast det var clinic från 14 till 16 så först fixade jag fickat sen satt jag och tittade på clinicen som var väldigt lärorik! Sen fick jag skynda mig att eftermiddagsmocka och ta in några hästar! 
Väl hemma igen damsög jag rummet och städade i mina ridklädeslådor! Känner mig otroligt duktig!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0