tredjeapriltjugohundraelva

Gårdagen var härlig! red ut två gånger, en gång på Woody med Märta på Strumpan sen på Assar med Kristin på Domingo :D Lika mysigt båda gångerna!
Idag var jag så duktig så jag cyklade till ekeby, red Woody igen fast lektion denna gång. Och det är en otroligt fin liten ponny det där, även fast det är lite vingligt och åligt! Det var en lärorik lektion. Så hade vi EKUS möte vi var hela 7 st! många va?! ;)
Sen cyklade jag hem igen och jag kände mig så duktig och så har jag ätit pizza... kanske inte lika bra...

Imorgon har vi matteprov och jag har inte pluggat ett dugg... hmm det känns inte så bra!
Förresten så var det riktigt bra väder idag eller det var mulet och regnade men idag tycker jag om regn och så var det varmt. Det är fortfarande typ 9 grader ute! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0