Sjukt!

Har snöat in på mystiska saker!
Börjar först läsa om Illuminati och fattar inte särskilt mycket av det men det verkar iallafall helt sjukt! Sen började jag söka på world trade center och bilder på molnet som bildas, och det finns många bilder som man ser hur det är en "varelse" i molnet, eller vad man ska kalla det.... Antinge är det människans fantasi som bara försvinner iväg eller så är det verkligen något!!! Men varför? Hur? och om "djävulen" skulle göra så varför och finns "han" verkligen? eller är det också som en tro? Men finns Gud då??
Jag fattar inte varför jag börjar hålla på med det här?! Jag kommer ändå aldrig komma fram till något bra svar!!




Kommentarer
Postat av: Linn

Du får gå in och kolla på testbloggen och kommentera vartefter, efterson jag inte har en aning om hur du vill ha det:-S

2011-04-09 @ 13:56:54
Postat av: Mays

sv: den ser skitbra ut!! du är så duktig!! :D <3

2011-04-10 @ 20:20:07
URL: http://http:/
Postat av: Linn

Helt ärligt?:-O Men har du något förslag på saker du vill lägga till ändra eller något? Den känns på något sätt lite tom..?

Tack så mycket sötis♥

2011-04-13 @ 16:22:37
Postat av: Mays

sv: ja, fast när du säger det så känns det som något fattas... den känns typ kall eller nåt ♥



2011-04-13 @ 18:43:55
Postat av: Linn

Ja ellerhur! Men kom på något, jag kikar runt efter lite insp jag också;-)

2011-04-13 @ 18:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0