ingen helg, ingen mobil men mkt tacos!

Har setat på föreläsning hela helgen! Jag håller på att bli Ungdomsledare, väldigt bra det! Men jag är inte skapad att sitta still i flera timmar i rad... Jag får nästan krupp av att sitta där!
Inte har jag fått någon helg heller :( Jag gick upp kl.7 i lördags och jag vaknade kl.6 idag, inte jätte roligt!
När jag kom hem gick jag ut och sprang en stund, jag känner mig så duktig!! men jäklar vad jobbigt det var ;)

Igår gick även min mobil sönder! Så just nu vet jag inte riktigt om jag har någon....
Pappa sa iallafall idag att jag skulle få 1000 och resten fick jag betala själv, ibland tycker jag otroligt mycket om min pappa!! Så han hade kollat på en Xperia x8, men nu funderar jag på om dom verkligen är bra.... Någon som vet?!

Nu ska jag kolla på Vampire Diaries som jag tänkt kolla på i fredags men då buffrande det så mycket! Jag tycker inte om när saker buffrar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0