Elevensval

Hade som sagt elevensval idag och spenderade min tid på Ekeby, vilken överraskning! ;)
Red Phinemang i morse, det gick skit. Vi var så många så vi fick inte riktigt plats och han sprang bara på frammåt utan att lyssna. Och jag var väl inte helt koncentrerade heller...
Kom iallafall hem för ungefär 45minuter sedan. Sitter nu och dricker te, borde egentligen plugga på musklerna men jag orkar bara inte! Det får gå hur förjävligt det vill som allt annat!!
Imorgon blir det en långda och jag har ingen som helst lust! Sen ska jag gå hem och sitta med skolan i några timmar till! Det räcker inte riktigt med de timmar vi är i skolan så de måste tvinga oss att göra allt hemma istället! Så jo skolan är jobbigare än att jobba!! De längsta dagarna är vi i skolan i mer än 7 timmar!! Sen måste man sitta med plugg i mer än 2 timmar hemma sedan det gör att vi "pluggar" i 9 timmar!!!!! Det är för mycket!! Och alla sa att 8an var värst men fan heller 9an är så mycket jobbigare!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0