7 April 2011

Om Gud skapade unviersum och allt eller om allt blev till genom Big Bang?! Just nu känner jag att jag inte bryr mig! JAg vet iallafall att jag inte tror på bibeln för den har inte de bevis som jag vill ha och jag tycker att vetenskapens teori låter mycket smartare och mer trovärdig! Det är iallafall svårt att komma på starka argument emot bibeln när man inte har några bevis på att vetenskapen har rätt och när det finns massa olika ställen som säger olika saker!
Jag blir inte mycket smartare av att läsa alla dessa argument och saker! Hur kan jorden bara vara 6000 år gammal om man med hjälp av C-14 metoden kan räkna ut hur gammla saker är som är yngre än 50 000 år? Hur skulle man då veta det om jorden och därmed de saker som finns på jorden bara har funnits i 6000 år?!

Ridningen idag gick iallafall underbart. Hade markarbete på Boromir och han lyssnade så bra, han gick i form hela tiden och jag satt bättre än jag brukar! Det var en så härlig känsla! Jag kunde minska traven och kände hur han verkligen lyssnade och blev ännu snyggare!! :D
Sen missade jag bussen och fick gå tre busshållplatser sen kom bussen. Hemma var det ingen god mat och pappa klagade på att jag sa att jag inte tyckte om den maten...

Nu måste jag leta lite mer efter argument....... Jag ska försöka att inte bli tokig men jag kan inte lova något...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0