16 April 2011

Sov underbart bra i natt! Vaknade av att jag fick sms från Kristin om jag ville rida ut med henne och Märta, och det var ju klart jag ville det! Så vid halv 10 satte jag mig på cykeln och cyklade till Ekeby!
Red på fin fina Woody, Märta red på Phinemang och Kristin på Strumpan. Det var en otroligt trevlig rid tur och det är så underbart att rida ut när det är så fint väder! Jag älsakr det!!
Imorgon har jag stallet på em på vilsta och sen blir det direkt till Ekeby och ha EKUS möte! Sen är det ju lov så får se vad jag hittar på men det blir säkert något roligt! Måste iallafall skriva ett CV så mycket är säkert, och vad man nu ska skriva får jag försöka klura ut! ;)

Vilken är bäst? HTC Legend eller HTC wildfire S?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0