Skooolan

Sitter i skolan och väntar på att få gå och käka den underbara Herrgårdskyklingen! 
Jag vet faktist inte när vi får göra det egentligen men det visar sig nog!
Efter skolan ska jag nog ner till stan och fixa praoplats och kolla på en tröja tror jag!
Har väldigt stor lust att åka och handla mat... varför vet jag inte.

Tävlingen i helgen gick skapligt, hästen hoppade allt (lite stort kanske), jag var inte alls berädd på att han skulle hoppa så stort men det gjorde han och jag satt kvar. Tappade bara stigbygeln en gång och då hann jag ta den innan nästa hinder kom, så jag slapp hoppa utan!


Underbara ponnyn! <3


Kommentarer
Postat av: Brassa

Jättefin bild maya, måste erkänna att han är bra fin ändå:-P



svar Tack:-D ska försöka haha

2010-09-09 @ 08:26:25
URL: http://brassas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0