ointressant inlägg IGEN

Sitter här i min ensamhet och väntar på att flickorna ska komma (tyckte det lät lite kul att skriva flickorna!)
Jag tycker att dom borde komma snart! men icke sa nicke, men nu vet jag att det är på väg iallafall.

Idag blev det upp vid 7 och åka ner till vilsta och jobba på hopptävling, inte så jätte roligt när det är mer än 200 starter... kom hem vid 5 halv 6. Imorgon blir det upp tidigt igen och åka ner till vilsta igen och jobba på tävling igen! Men imorgon var det nog bara typ 100 starter, skönt det!

Igår när jag kom hem från stallet satt pappa och tittade på MTV! (hur ofta gör han det igentluigen... inte ofta tror jag) Men då är det ett program med en konsert med TOKIO HOTEL! usch vad jag vill vara på konserten igen!
Har även kommit fram till att jag inte kan titta på filmer på kvällar, jag somnar bara! Det är ju faktist lite pinsamt! Jag är 15 åt och kan inte vara vaken till 12 en fredagskväll...! Hmm det kan nog vara något fel på mig, eller så är jag bara så otroligt trött!

Nu ska jag lyssna vidare på nickleback!

Kommentarer
Postat av: Brassa

Mina föräldrar har samma problem med filmer och kvällar:-p

2010-10-24 @ 16:04:21
URL: http://nyheter24.se/nextinfashion/brassa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0