KAMERA

NY KAMERA ÄR BESTÄLLD!!! yeeey =D
Jag är glad, men vet tyvärr inte när den skulle komma pga att den inte fanns i lager... men vi får hoppas att den kommer snabbt!

Har pluggat hela dagen nästan, har försöt skriva stödord till en bokreccion som jag kanske ska ha imorgon. Jag börjar väldigt tidigt med såndant, en sak som jag inte förstår tyvärr är hur jag ska komma ihåg allt om en bok på lite mer än 500 sidor och det händer något på nästan varje sida och alla de sakerna är viktiga annars förstår man inte boken... och man kan ju inte säga för mkt för då blir det ju inge kul för den som kanske vill läsa boken! och så är det typ 3 olika personer som det handlar om och har stora roller i boken, och jag har skrivit två sidor om den första ska jag sitta där och läsa typ 7 sidor, hmm skulle inte tro det va?! och om man inte säger allt det som är viktig så kommer ju ingen förstå något medans man berättar, som ni kanske förstår har jag ett väldigt stort dilemma här!
Har även skrivit rent deckar kapilttlet som ska vara klart snart, men namnet blev inte så bra. Passar inte alls ihop med det den handlar om... det går alltså inte så bra för mig.

Ett väldigt ointressant inlägg detta men ni behöver ju faktist inte läsa ( bara ni kommenterar ;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0