10-07-23

Grattis pappa!

Eftersom jag inte har kunnat varit i stallet har jag fått hittat på andra saker att göra!
Jag har jobbat i tre dagar med att plocka flyghavre på en åker, och fasligt vad lång tid det ska ta att göra klart den. Vi har varit 4 st som har jobbat nio timmar på tre dagar och vi har fortfarande kvar. Så imorgon ska vi ut och plocka igen.
Det är ett ganska skönt jobb men efter tre dagar med att leta efter havren bland lin eller vad det nu är så har jag blivit så galen att jag ser sån havre nästan varje gång jag blundar, det kan väll inte vara normalt?!

Pappa fyller iallafall idag och världens sötaste kusinbarn var här, hon pratar skit mkt men man vet inte vad hon säger. Och ibland kan hon prata jätte länge och slutar med att säga mama! Världens sötaste unge!

Hittade också nu att dvdn från tokio hotel turnen har börjat säljas ( den kanske har gjort det ett tag men jag är inte så snabb på sånt där) och jag måste verkligen köpa den!

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0