8 december 2010

Känner just nu väldigtväldigt stressad eller något sådant!
I skolan är det just nu så jäkla mkr och det blir ju inte bättre av att det idag gick upp för mig att de betyg jag får om en vecka ungerfär är de betyg som kommer göra att jag kommer in preliminärt på den linje jag nu vill gå!
Men just nu känns det som om jag bara vill skita i att börja gymnasiet och vänta tills jag vet vad jag vill gå!!!!
men det skulle antagligen inte mamma eller pappa tycka om! Och betygen känns inte som om dom är på topp just nu :(
så här ser det ut just nu:
torsdag: rida
fredag: matteprov, kanske läxförhör på judendomen & stallet
lördag: stallet
söndag: lucia show i stallet
måndag: NOprov
det är nog allt som jag har nu sen så sätts betygen på onsdag!!
Men Jullovet kommer bli helt fantastiskt underbart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0