1 december

Sitter här medans man igentligen borde packa är inte bra, men sånt är livet och att packa hinner jag göra imorgon (kanske) menmen.
Imorgon bär det alltså av till Sälen för en kort skidsemester med familjen och kusiner och farbror! Tyvärr följer inte min bror med :(
Men om man bara ska vara borta i tre dagar, vad behöver man då ha med sig?!
Det tråkiga med resan är att jag kommer missa vårat "jullovsmöte", då vi kommer få reda på vilka hästar vi ska ha på jullovet och dra lott om vilka dagar vi ska jobba!! Tråkigt värre då det brukar vara väldigt roligt, men en ska meddela mig direkt om vilken häst jag ska ha och dom skulle fixa någon som skulle lotta åt mig ;) så allt löser sig!!

Men nu måste jag verkligen gå!! Ha det bra så länge!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0