Virrig kan man nog säga

Hejhej jag är bra på att updatera !
Men de första dagarna på detta påsklov (och resten oxå antar jag) kan sammanfattas med ett ord, för den delen skulle det inte vara konstigt att jag skrev fel ord där, men ordet är iallafall, trumvirvel, Stallet!
Är det så konstigt? jag tror inte det. Men idag palrade jag mig iallafall iväg till kyrkan så nu är det bara två gånger kvar på det hela.
Men det har inte varit min dag hela dagen, jag kan nog inte riktigt prata ett exempel är "Ronny du har hår på magen" då jag igentligen tänkte säga "Ronny du har gräs på magen" men då såg jag massa hår bland det grässtrået, och bara för att förtydliga en sak att Ronny är en katt.
Nu förstår ni kanske hur det står till i min hjärna och just nu skriver jag bara massa konstiga saker så jag borde nog sluta nu eller? Ja jag gör det.
Glad Påsk föresten ;P

Kommentarer
Postat av: Brassa

Stallet? nej du måste skojja med mig, vad kul för dig att få komma dit. För det är väll första gången?

2010-04-04 @ 20:14:42
URL: http://brassas.blogg,se
Postat av: Josefin

haha. "Ronny du har hår på magen" :'D

2010-04-05 @ 09:44:42
URL: http://joossanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0