090905

Hej!
Igår åkte jag, Brassa och en kompis till in till stan. Vi käkade på subway och hade kul! 
Jag köpten en t-shirt och en tjock tröja på veromoda!
Sen tittade vi på filmen The strangers, men den var inte allas lika läskig som jag trodde bara utdragen.
Idag hände inte så mkt, har iallafall pluggat lite NO! Jag är faktist lite stolt över mig sjelv =)

 
En av dom vi kanske inte ska behålla.


Hon ser ut som en hamster! =D


Det är en väldigt dålig bild. Men det är iallafall min Sam!


Och detta är lilla Norbert!


Alla samlande.
Nu har ni fått några bilder på dom, men det kommer nog fler. Vi ska ju ha dom i några månader till =)
Vad jobbigt det kommer bli att sälja två.

Kommentarer
Postat av: Brassa

åå dom är såå söta asså! Det hoppas jag att det blir!:-P

2009-09-06 @ 10:29:27
URL: http://brassas.blogg.se/
Postat av: josefin

nemen guuuud va söta! :)

2009-09-06 @ 18:38:50
URL: http://misseptember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0