090906

Jag är så iritterad på Cissi!
Igår när jag gick med Clara en bit så följde Rambo med, och sen när jag vänd följde han med och om jag gick för långt och han hade stannat började jamat. Sen när vi kom hem så skulle vi gå in men han stannade vid dörren och så tänkte jag lyfta in honom men då kommer Cissi rusande och jagar typ iväg honom! Han var inte ens inne! Hon behöver ju inte vara så överbeskyddande!
Hoppas det blir bättre när ungarna blir äldre.

Idag har det inte hänt mkt. Hjälpte mamma rensa på vinden, hittade min gamla "loggbok" som man var tvungen att skriva i skolan förut! haha
Hittade min snowbord där uppe oxå. Fan vad jag har lust att åka det nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0