090901

Jag tror jag vet vad som är problemet med min header, tack vare Brassa tror jag att jag fattar =)
Men jag måste typ göra om den IGEN. Men jag hinner inte idag för har lite att plugga på. Så det kanske blir imorgon om jag hinner. 
Katterna blir iallafall 2 veckor idag, och jag tror vi har bästämt oss för vilka två vi ska behålla. Den ena heter Norbert men hon är en tjej :) och den andra heter kanske Sam =D Jag ska försöka ta kort på dom och lägga in =) Ne nu blir det lite tyska plugg. 

Death Cab for Cuite - I Will follow you into the dark
(hittade ingen bättre video)


Kommentarer
Postat av: Brassa

aa vad bra att du hittade :-D Men måste du göra om hela?



Ja en bild skulle vara jättekul!

Pusspårej

2009-09-01 @ 19:55:35
URL: http://brassas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0