Stackars katt!

Idag har det blivit städat på mitt lilla rum =) Det var inte så frächt innan.
Tjockisen (Rambo) är sjuk kan man säga han har fått ett lite sår på ryggen så han tycker så synd om sig själv och ligger i mitt rum och sover som han har gjort nästan hela dagen! Men han ser ju inte så mycket bättre ut när han har bandage runt frambenen och upp på ryggen för det varar, min "lilla" älskling.
Syster och jag var nere till konsum och handlade vinettaglass och schokladsås och pepsi max så nu har vi fettat oss, GOTT!
Senare blir det nog bara att slappa och titta på tv.


Tjockisen Rambo!


Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

nej här händer det inte mycket heller!

2009-10-10 @ 21:03:22
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0