Hej svejs...

...i lingon skogen!
Åå vad trött jag är på skolan, det är så tråkigt. Det är läxa, prov, prov, läxa, läxa, uppsats, läxa...
Jag längtar till julen, det ska bli så skönt med jul och snö och bara ta det lungt.
Men nu ska jag sluta klaga!
Idag blev det iallafall stallet, så hände en sak som jag inte riktigt vet hur jag lyckades med. Jag brände en billys pan pizza i micron?! Hur lyckas man med det? Kan man ens bränna något i micron, den hade ju bara varit inne i typ 2 minuter, haha.

Hade med mig kameran till stallet och tog lite kort på hö, höhöhö! (ni ska skratta nu, för jag försökte vara rolig)

Kamera: Nikon d5000  Fotograf: Jag


Kommentarer
Postat av: Anonym

stallet låter härligt :P ridit länge?

2009-11-10 @ 22:52:20
URL: http://jessicalillsmeds.se
Postat av: Brassa

Höhö du är ju knäpp! men det är kul att du förske :P (Tycker om dig) Nej du är söt höhö

2009-11-12 @ 16:16:19
URL: http://brassas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0