091121

Det har varit helt underbart väder idag! Nästan vår, det var inga moln och sol. Hade stallet till typ kl 12, var ute och givk med en häst för han är halt så var det några hästar i hagen bredvid där vi gick men sen blev det en dunge som man måste gå runt för att komma tillbaka till stallet och då gnäggade en av hästarna i hagen och den jag givk med slet sig och sparkade mig över bröstkorgen som tu var sprang han hem och det var några där som tog in honom, så kan det gå när man håller på med hästar. Sen åkte syster, mamma och jag iväg till lager 157, jag köpte två par jeans!
Jag har inga bilde på denna dator så jag kan tyvärr inte lägga upp några. 

Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Just nu sitter jag och funderar på om jag skall öppna min choklad ask eller inte, vad tycker du? ska jag göra det? hihi

2009-11-23 @ 20:44:04
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0