Ojojoj!

Ojojoj! Ne nu får jag skärpa mig. Jag har inte lagt in ett inlägg på skit länge!

På valborg var jag iallafall hoss Brassa. Vi kollade på Twilight! Den är så underbar!
Det var någon dag så såg jag i tidningen att det var sån här student bal, och gissa vad några åkte i för bil!? Jo en porsche 911!!! Den är så underbar! fast det ska var turbo oxå xD och gul!
<--- Porche 911 turbo =)

Ne jag borde egentligen plugga tyska för vi har prov på onsdag men palla!
Jag vill titta på Twilight men jag kommer inte hinna göra det förrens på onsdag :(

Jag har tänkt på en sak att varför minns man alla pinsamma saker man har gjort? Det gör iallafall jag och dom kan bara ploppa upp i huvet så börjar man tänka på det och man bara varför gjorde jag så? även om det var flera år sedan så skämms jag ändå, men det är säkert ingen annan som minns det!

Kommentarer
Postat av: Brassa

haha, har du kollat hur mkt porchen kostar? så vi kan se hur mkt vi måste spara;o)

2009-05-06 @ 19:54:23
URL: http://brassas.blogg.se/
Postat av: Istrollet

svar till Brassa:

Haha ne factist inte vart kan man kolla det? haha men det är nog ganska mkt vi måste spara men vi kan ju inte köpa typ som bellas bil den går för långsamt! haha xD <3<3

2009-05-07 @ 13:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0