Tyska...

... provet blev inställt! Skit bra. Då kan jag träna nån dag till. Och vi fick 70 min rast efter idrotten. Det regnade när jag gick hem och eftersom det inte är ett enda hål i mina skor blev jag absolut inte blöt (ironisk). Men efter ett tag tog jag av mig skorna och gick i bara strumpor xD haha det va fett med skönt. Nu skiner solen igen, konstigt väder vi har!

Brassa hjälpa mig med min heater! Den är inte särskilt vacker just nu!
För alla som vill veta gör hon gratis disigner/heaters! Så jag tycker ni ska kolla in på hennes blogg! 

Ne nu ska jag plugga tyska... tror jag!

Kommentarer
Postat av: en amigo

Skönt att gå utan skor ;) det var ju typiskt att det skulle börja regna just när vi skulle gå hem :o

nice blogg Mays :)<3<3

2009-05-06 @ 18:52:31
Postat av: Brassa

Haha vad söt du ärr! haha skriver ironisk inom parantes hha det var lite kul haha

Gullig du ärr som skkriver om mig!! förresten så har mailen inte kommit!!? men prova att skika ett slarv mail till mig så kan vi se om det går;o)

Puss<3

2009-05-06 @ 19:56:30
URL: http://brassas.blogg.se/
Postat av: Istrollet

Svar till en amigo:

ja men det var skönt xD haha tack <3<3

2009-05-07 @ 13:39:19
Postat av: Istrollet

Svar till Brassa:

Haha jag vet xD men man ska ju vara snäll! och du vill ju att folk ska kolla så (inte för att jag tror att jag har mer besökare än dig xD)

puss<3<3

2009-05-07 @ 13:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0