Onsdag

Jag har verkligen blivit dålig på att skriva inlägg. Man orkar helt enkelt inte.
I dag på NO lektionen (vi har tre) men på en av dom så fattade jag inte någonting, men våran lärare frågade mig någonting och så sa jag att jag inte fattade
Lärare - Vad e det du inte fattar?
Jag - Allt
Lärare - (han tar upp kemi boken) vad är det här för bok?
Jag - Kemi!
Lärare - Vad heter du?
Jag - Maya
Lärare - Vem sitter bredvid dig?
Jag - Min kompis

Jag fattar inte vad det har med kemi att göra?! xD

Sen var jag tvungen att skynda mig hem för vi slutar 10 i 4 och jag skulle åka 4 till stallet för att stå i cafét. Det var hur tråkigt som helst. Och nu sitter jag här och imorgon har vi buffert dag det ska bli skönt.
Robert Pattinson fyller 23år idag! Grattis till honom!


Här får ni en bild på sötaste!


Kommentarer
Postat av: en amigo

Håller med om att det var lite knäppa frågor!

puss o kram <3<3<3

2009-05-14 @ 18:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0