Hej farmor jag jilar dig!

Cyklade med mamma till farmor som fyller 79 idag. Vi åt brownis eller något och jordgubbar. Jag behövde en bok att läsa så jag letade i hennes bokhylla hittade oxå en lapp där det stod Hej farmor jag jilar dig! det var från min kusin som hade gett det till henne när minkusin var liten det var sött. Hittade en bok Mannen som kunde tala med hästar jag har nog sett den filmen. Vid ett cyklade mamma vidare till jobbet och jag stannade kvar hos farmor. Vi gick och handlade, vi käkade hjortron glass och åt melon och vindruvor. Sen tog vi en promenad längst ån och satte oss och kollade på änderna det var en som hade ungar dom va fett söta.
I morgon ska jag på konfirmation (stavas?) allså det är inte jag som ska konfimera mig utan en kompis =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0