Sommarlov!

Idag slutatde man skolan!!
Fett med skönt nu har man 10veckors sommarlov =D

Efter skolavslutningen hade jag picknik med några vänner. Vi satt på en brygga och käkade jordgubbar och kyckling xD
Det var bara 14 grader i vattnet så vi badade inte. Sen åkte jag hem och käkade lite och åkte sedan med familjen till en annan familj där vi drack pommac och käkade tårta och bullar. Sen åkte jag och red. Sista ridningen för den här terminen :(
Kom hem och käkade hamburgare och nu sitter jag här!



Kommentarer
Postat av: Brassa

haha oj det här inlägget hade jag av någon knasig andledning missat :S opsi

Det var kul på bryggan men kompå när jag kom hem att jag inte hade min dricka med mig så den ligger nog kvar och badar haha jag ÄR miljövän...

<3

2009-06-17 @ 16:19:37
URL: http://brassas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0