060709

Jag tycker inte om min design! Förlåt Brassa <3 det är inte headern utan färgerna! Men jag orkar inte göra om den lat som man är =)
Idag regnar det. Eller inte nu men det har gjort och det är sånt väder.
Min mobil är sönder och inga av våra gammla fungerar så jag har ingen mobil  xD
Jag är trött på att lyssna på samma musik hela tiden men alla låtar försvinner ur mitt huvud! haha jag är så lyckad.
Jag har ingen bok att läsa.
Jag vill se skräck film. Men har ingen och vågar inte se på dom själv xD

Ne nu ska jag sluta gnälla! och skriva något som är bra med allt ovanför!

Regn är bra då blir det inte så torrt och börjar brinna.
Jag behöver inte ladda mobilen (som är sååå jobbigt)
Jag kan låt texterna.
Jag slipper sitta klistrad med boken.
Jag drömmer inga mardrömmar som jag gör sååå ofta!

Vilket onödigt inöägg!



 

Kommentarer
Postat av: Brassa

Låter som om du har det bra mays:P

2009-07-07 @ 17:37:35
Postat av: Mays

Svar till Brassa:

Jag har det alltid bra xD

2009-07-08 @ 10:35:57
URL: http://istrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0