Är man aldrig för ung för att dö?

I förrgår var hela familjen på TP sen åkte vi till ming och käkade. Så j*vla gott där och en som jobbar där är skit kul!
I dag var jag på stan en snabbis skulle kolla efter bok och hämta min cykel som stog hos kusin. Det fanns inte den bok jag ville ha så jag får hitta något annat att läsa, såg en bok jag vet inte om den hette det eller det bara stod där men det stog man är aldrig för ung för att dö men är man verkligen aldrig för ung för att dö? 
Jag längtar skit mkt till november! Apropå ingenting! xD
Kommer inte kunna blogga på ett tag för jag åker ner till göteborg och ska kolla på gothia. Och sen till kusinerna.
Ha det bra så länge =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0