Äntligen kallt!

Tänkte bara säga att jag ska åka bort och åka snowboard i några dagar så det kommer inte bli något bloggande förrens på måndag, men då kommer det förhoppningsvis mycket bilder.

Idag var det skolan, jag hade utvecklings samtal. Det gick ju som utvecklings samtal brukar gå. Hade konfirmationen sen och då skulle jag måla en ängel som stog i en dörröppning så jag ritade massa färg med en ram runt. Vet ni vad en sa att det liknade som, som ett fyverkeri i ett fotbolls mål. Är man inte dålig på att måla då? haha. Ne nu borde jag faktis plugga, har SO uppsats och tyska prov tills på tisdag, och jag har inte kommit långt.

Justja jag har börjat med en ny design, nu har jag iallafall kommit på vilka färger jag ska ha sen får vi se hur lång tid det kommer att ta att fixa resten.

Ha det bra så länge!


Kamera Nikon d5000         Fotograf: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0