091215

Nu är man nyducha och ren. Det har snöat nästan hela natten och hela dagen, det är massor av snö nu och det är underbart! Jag tror det är typ en decimeter eller så tar jag i lite mycket, och på fredag slutar skolan. Det ska bli så underbart. Men är det bara jag som är efter jag har inte köpt en enda julklapp än :o Jag tänker varje år att jag ska börja tidigt med att köpa det men det blir aldrig så.
Våran engelska lärare är lite rolig för vi spelade snövit som teater i 6an och då filmade hon oss så idag på lektionen satte hon på den, haha vi var inte ens bra!
Nu ska jag nog sätta mig framför tvn ett tag! Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Brassa

Jag var helt klart bäst på att spela död!:P

2009-12-16 @ 16:40:40
URL: http://brassas.blogg.se/
Postat av: Brassa

svar nu blir det vinter nu blir det vinter som vi har önskat hurra!

Haha knäppis...<3

2009-12-16 @ 16:43:34
URL: http://brassas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0