090816

Tänk om människor inte skulle finnas! Hur skulle världen se ut då? Skulle det vara hundarna som skulle vara smartas eller skulle det gå runt massa grisar överallt? Eller skulle en kanin försöka para sig med en katt? skulle det bli ett huvud som en katt med kanin örön och en katts framben och en kanins bakben och med en kattsvans? Det skulle ju se lite konstigt ut. Kanske skulle det bli fullt med tigrar i afrika? Men när man säger afrika så säger man typ med ett långt f. Så här " affrika " men det blir roligare om man säger med ett kort f som det stavas "afrika" typ lite engelsk brytning. Fattar ni? 
Sånt brukar jag tänka på ibland så ni vet xD

 Idag kom mamma och pappa hem. Dom har varit i fjällen i några dagar. Jag har käkat köttbullar och makaroner tre gånger på 5 dagar xD Så jag är jätte sugen på det nu!
Såg Scary movie igår. Det är första gången jag såg den och den har verkligen ingen handling. Därför är den så kul xD haha

Jag fattar inte riktigt när andra new moon trailern ska komma ut några sa att den skulle komma i fredags men jag har inte hittat den någon stans. Någon som vet?

Nu ska jag ner och göra mig en varm macka =)


Foto: Mays


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0