mkt i veckan

Sorry allihoppa för att jag inte har skrivit men jag har inte hunnit med det.
Från tisdagen förra veckan till fredagen har jag varit barn vakt hela dagarna typ. Och i fredags åkte jag ner till stan för att köpa lite grejer att ha på mig på bröllopet som var i lördags. Jag köpte iallafall en kofta och en klänning båda från ginatricot. Och i lördags var jag som sakt på bröllop. Det var riktigt trevligt =) I söndags tog jag det bara lugnt och  då var datorn upp tagen hela dagen typ. Och i går åkte jag och bror och badade sen till TP och fixa något med hans mobilen sen käkade vi på MAX =) 
Nu är det bara 9 dagar kvar på lovet :(
Bästavän vi måste vara någon dag! <3<3 älskar dig <3<3<3


en liten ros bild till!

Kommentarer
Postat av: Brassa

haha när pappa kom hem någon gång förra veckan så sa han: "ska Mays hoppa av 8.an?"

Ja sa: "nej, vadårå?"

han sa: "jo för jag såg henne med barnvagn"

Haha så jag fick berätta att det inte var ditt barn Xd

2009-08-11 @ 12:44:21
URL: http://brassas.blogg.se/
Postat av: Istrollet

svar till brassa:

hahahahahahahaha!

fan vad kul xD

fast det skulle vara skönt att slippa 8an xD

2009-08-11 @ 18:27:48
URL: http://istrollet.blogg.se/
Postat av: clacla ;D;D;D;D;

jag saknar verkligen dig!

det är sjukt! <3<3<3

2009-08-11 @ 23:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0