Lite roligare

Nu blev jag lite gladare =)
Men nu (eller några dagar sedan) har man fått reda på en av artisterna till new moon soundtrack!
Det är Death Cab for Cutie. Det är en alldeles ny skriven låt som kommer att spelas första gången 13 september på MTV Video Music Awards! Om jag har fattat rätt =)
Och Booboo Stewart passar perfekt i rollen som Seth det var precis som jag tänkte mig =) Kul att han heter Stewart oxå!

Men photoshop fortsätter att sega sig :(
Men nu ska jag gå ner och ta en kaka, tjockis som jag är =) 

 


Kommentarer
Postat av: Brassa

haha ja jag tycker att han är okej alltså booboo ;-)

Inte som jag tänkt mig med jag tror det blir bra :-D

Hoppas det går bra i PS förutom att det segar sig :p

2009-08-31 @ 18:10:25
URL: http://brassas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0