Lite ändring

Har börjat göra om min design och heater, designen blir kanske inte så jätte annorlunda bara andra färger. Ska fösöka fatta hur man gör en heater bara, det kan bli lite svårt :/ men men jag får försöka. Ni får stå ut med att det ser lite konstigt ut med grå header och svart bakrund men hoppas inte ni slutar läsa för det!

Föresten tycker jag att ni har blivit dåliga på att komentera! och det är inte lika kul att skriva blogg om ingen komenterar.
Och är det verkligen ingen som hur man lägger in youtub klipp på bloggen eller är det för enkelt så ni tycker att jag borde fatta? =)

Kommentarer
Postat av: Brassa

jo jag vet hur man gör, men det kan jag berätta imorgon i skolan ;-P

2009-08-23 @ 21:01:44
URL: http://brassas.blogg.se/
Postat av: clara lindberg

jag kollar på din blogg hela tiden! <3<3<3<3

2009-08-24 @ 14:30:47
Postat av: Brassa

svar visst gör det:P har du börjat kalla dig hoffe nu? XD

2009-08-24 @ 18:45:17
URL: http://brassas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0