Jag saknar kärleken

Kärlek kan verkligen vara hemskt. Men tänk om vi inte hade kärlek! Även om kärlek är hemsk ibland så är den endå bäst när det väl händer! Och på ett sätt så är det ju härligt att vara förälskad än om man inte är det! Och så finns det ju olika sorters kärlek =)

Kattungarna har börjat öppna ögonen lite men inte mkt. Dom ser ut som små kineser =D Dom blir faktist en vecka idag.
Brassa förklarade i skolan hur man la in youtub videor =) Nu måste jag bara fixa till headern men jag har aldrig någon lust sorry.

Riktigt bra låt! Pixie Lot - Mama do


Kommentarer
Postat av: Brassa

¨åå jag är såå stoldt över dig!! haha jag tror att de kanske är kineser. det skulle vara lite sött.

Lyssnar på låten sen för jag tror inte att de uppskattar det här:p

2009-08-26 @ 12:57:56
URL: http://brassas.blogg.se/
Postat av: Brassa

Jamen jussdet den låten har jag ju hört och nej inte min smak :-p

2009-08-27 @ 17:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0