090820

Första skoldagen idag, eller man kan inte riktigt säga att det var en riktig skoldag. Började kl 8.20 och slutade 10. Våra mentorer pratade om vilka lärare vi ska ha och lite nya regler, vi fick nya busskort. Iår får jag betyg för första året, det ska bli ganska skönt. Gick hem och tog hand om katterna ett tag =) Jag har kommit på värsta bästa namnen till dom! Jacob, Sam, Embry och Paul! det är 4 varulvar i new moon. Pappa åkte och hämtade farmor och sen gjorde han pangkakor. Åkte sen till ridningen =) Första på terminen och på en ny ridskola, det gick riktigt fick en bra häst. Ridläraren vi hade var oxå bra fast jag tror det var hennes första rid lektion men den var bra =)
I morgon skulle vi ha nån 5 eller 8 kamp typ. Lyssnade inte riktigt. Ska test om jag kan göra en ny header ny! önska mig lycka till =D
Är det nån som vet hur man lägger in video klipp från youtube eller vet vart det står hur man gör?

Bild från towerbridge eller vad den heter i london!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0