Vanlig dag och läängtar!

Heej :-)
Nu har jag skrivit klart SOn. Skönt men fick kramp i hande xD
Har väll varit en helt vanlig dag! Våran lärare fick damp bara för att alla i klassen pratar så mkt så hon kommer slänga ut en så fort man säger en sak och maila föräldrarna!
På idrotten körde vi innebandy. Jag ÄGER på det! (noot) Den bollen är dum och gör illa mig :( Men jag överlever ;P
Har tyska tills i morgon men jag har inte tränat en enda gång. Jag orkar bara inte :-P

I morgon kommer tidningen ut! =D
Och den 30 juni 2010 har Eclipse premiär!
Och Breking Dawn har premiar i början av 2011!
LÄNGTAR!

Kommentarer
Postat av: Brassa

haha fett med stilla o tyst man kommer att vara på lektionerna haha

Fan vad jag längar tills allt haha men mest till 29 tror jag haha

Blev så glad när jag såg relizar datumet för Breaking Dawn på RP.blogg.se!!

Men ändå är det lite tråkigt att dom tränger ihop det så istället för att ta det lite lungt, memen inget jag kan göra åt saken haha

<3

2009-04-23 @ 20:51:29
URL: http://brassas.blogg.se/
Postat av: Istrollet

Svar till Brassa:

Ja men då kommer ju själva filmen men det blir härligt om man vinner inte för att det är så stor chans men man kan ju alltid drömma! Men vi kan ju altid dampa dom när dom har kommit ut! xD <3<3

2009-04-23 @ 20:57:08
URL: http://istrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0