Tyst, utbrott och stan!

Tjo!
På tyskan i dag var det TYST! Det har aldrig hänt förut, det var ingen som pratade. Grattis till våran tyska grupp!
Sen hade vi SO och jag vann en penna! :-) Jag äger på nytidskryss! På hemkunskapen lagade vi köttbullar och potatis. Mumms! Efter det sprang vi till konsum bara för att köpa Klick (aftonbladet). För det är en tävling där man kan vinna en resa till Italien och få vara med i New Moon! Vi blir såklart överlyckliga för vi kan frågorna men så börjar jag läsa mer. Och gissa vad det står! Jo att man MÅSTE var 15 år för att få vara med i tävlingen! och att den som fick följa med var tvungen att vara över 18! Vi blev piss arga och slängte tidningarna i marken och började skrika. Och vi var precis vid vägen så undra vad alla som gick förbi oss trodde om oss xD
Men efter det åkte jag med min vänn till stan och gick runt, nu undrar ni säkert vad jag köpte! Jo det ska jag säga, INGENTING. När man har pengar och vill köpa något då hittar man inget. Det är konstigt. Men så kom mamma och syster hem efter att ha varit på stan dom oxå och dom hande köpt ganska mkt. Och jag åt den första mjukglassen för året! =D Bror kom hem idag efter att ha varit i Italien i en vecka! Snart har jag läst ut Ljudet av ditt hjärta (igen) så underbar bok!


Kommentarer
Postat av: jennuie

MEN ÅH.

JAG HATAR 15-ÅRSGRÄNSER!

2009-04-25 @ 00:29:17
URL: http://minimorsan.blogg.se/
Postat av: Istrollet

Svar till jennie:

Ja jag med dom är bara såå iriterande!!

2009-04-25 @ 16:08:38
URL: http://istrollet.blogg.se/
Postat av: Brassa

Jäkla tävling!!! Bara ett endaste år! arrrrrg :(

Tråkigt att du inte hitta nåt :/

Dumma tävling!:'(

2009-04-26 @ 08:10:50
URL: http://brassas.blogg.se/
Postat av: Istrollet

Svar till Brassa:

JA bara ett lite år!!

man blir så jävla arg!!

bajs tävling! :´(

Fast filmen kommer ju om bara några dagar nu =) <3

2009-04-26 @ 10:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0