Tråkigt inlägg men jag kände att jag var tvungen!

HEEJ!
I dag har jag bara varit hemma. Jag satte upp våran hängmatta! (och somnade i den en stund). Alla andra är och tittar på fotboll. Hatar pollen! Det är så irriterande. Jag kan snyta sig och sen hinner man knappt gå därifrån förrens det börjar igen och så nyser jag hela tiden! Syster och jag kastade frisbee (stavas) det gick såå bra! Och i går grillade vi det var riktigt smaskens! Vi går bara tre dagar i skolan den här veckan det är skönt. Justde igår läste jag ut Ljudet av ditt hjärta (igen) så underbara böker. Men jag ska inte läsa Så länge vi båda andas förrens jag läst Twilight, New Moon och Eclipse (på engelska).
Någon som vet någon bra bok?

Kommentarer
Postat av: Brassa

Jag vet en serie böker!

De heter The Twilight Saga oh är väldigt bra!

Jag rekomenderar starkt!

<3

2009-04-29 @ 20:27:35
URL: http://brassas.blogg.se/
Postat av: Istrollet

Svar till Brassa:

Nej, menar du! dom har jag aldrig hört talas om förut! xD

<3

2009-05-01 @ 16:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0