Schooo

Schooo!
I går funkade inte vårt internet så jag kunde inte plugga tyska glosor (och det var det enda jag hade tänkt att göra :O )
Idag fick jag hem min TWILIGHT dvd. Den släpps igentligen inte förrens imorgon men jag hade beställt den på ginza. Men jag får inte kolla på den förrens på torsdag :( För då ska jag kolla på den med Brassa då! =)
I dag var det en vanlig dag. Floursköljningen smakar skit!
Hinner inte skriva så mkt nu, ska packa min väska! Skriver mer imorgon.
Juste det, visste ni att en häst har lika stor hjärna som en mandarin xD hahaha fett med liten! Fast det slår inte strutsen xD

Kommentarer
Postat av: brassa

Haha gud vad man längtar tills i morrn då! ska bli bästa dagen ever!

haha ne floursköljningen är ingen höjdare, varför lix?

<3

2009-04-29 @ 20:30:12
URL: http://brassas.blogg.se/
Postat av: jennie

gud vad rolig du är xD



visste du att en häst har lika stor hjärna som en mandarin



hahaha <3

2009-05-04 @ 23:03:28
URL: http://minimorsan.blogg.se/
Postat av: Istrollet

svar till jennie:

Ja men den har ju det och jag tyckte det var lite kul att skriva det xD <3

2009-05-05 @ 20:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0