Något fel på datan igår...

Hej!
I går när jag skrev kunde jag inte ladda upp inlägget. Strange!
I går var jag iallafall hoss morfar och firade honom. Nästan hela släkten. Vi åt fisksoppa och massor med pajer, mumms=)
När jag kom hem behövde jag någon att prata med så då gick jag till Brassa och lämnade hennes skiva! Vi stog väll och pratade i ungefär en timme. När jag gick därifrån och det var mörkt kände jag mig inte rädd som jag brukar, det kändes som om det inte finns någonting att vara rädd för jag ville bara skrika och hoppa runt!
Och juste jag fick min skiva i fredags! Älskar den! (bild kommer sen)

I dag har jag nästan bara skrivit på SO uppsatsen som ska vara klar i morgon, och jag är fortfarande inte klar!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0